Arkadaşlar kan pıhtılaşmam vardı dün post açmıştım, bugün dahiliyeye gittim 10 tane oksapar 0.6 ile başladık bakalım değerim çok yüksek. Ama uzun süredir göğüs kafesi ağrım var bundan şüphelenip covid testi yaptırdı. Öğlen 4.5 gibi verdim ne zaman çıkar sonuçlar? Hiçbir belirtim yok 1 tane bile. Ama böylede atlatabiliyosun denildi. Ooof of😣 bu pıhtılaşma bebeğe giden damarı tıkarsa gelişim durur bebeği alırız diyor kafayı yicem😑