Emsedem Kizlar nasıl rahatlarim 8+0 haftalık bebişim tuzluda artık fayda etmiyir soda içiyorum ilaç içiyorum banamisin demiyor birde günde 1 limon yemek zarar verirmi bebeği kütür diye duydum doğruluğu varmı🤢🤢🤢
Btlfth Emsedem daha çok başındayız canım bende 11 haftalık hamileyim hala bulantım oluyor yemek yiyemiyorum doğru düzgün kokulardan illlahlah etmiş durumdayım ama ne ilaç kullanıyorum nede başka bir şey limon ne işe yarıyor ilk defa senden öğrendim genelde temiz hava daha sakinleştiriyor
Seherdmrkl Emsedem malesef canım sanırım Bi çözümü yok. Ben de limon tuzlayıp yiyorum soda da içiyorum ama yok fayda etmiyor ilaç bile. İlaç kullanmıyorsan doktoruna bir sor belki bulantı ilacı yazar sana iyi gelir inşallah
dml33 Emsedem bnde prilama basladim aksm 2 taneyle basla dedi geçmezse sabahta al öylede gecmezse öğlende alabilrisn dedi cnm doktoruna sor istersn belki çoğaltır dozunu
Seeyyda Emsedem valla canım kendini 18 haftaya kadar hazırla ben 20 haftadayım yeni geçti çok şükür ondan öncesinde başımı kaldıramıyordum yastıkdan
Emsedem Seherdmrkl prilam kullanıyorum iki gün iyiydi bende dün atmamistim ilacı bu gün çok fena oldum
Seherdmrkl Emsedem ben de prilam kullanıyorum ama sanki hiç faydası yok dediğin gibi. Su içtiğim zaman bile midem bulanıyor nolacak böyle bilmiyorum
Emsedem dml33 bebegide fazla ilaca boğmak istemiyorum tüp bebek ile gebeyim zaten onun ilacida çok ne kadar az kullanırsam okadar iyi 🤷♀️
Emsedem Btlfth ben onları da yiyemiyorm ceviz fındık aslında yemek gerekiyor ama kokusundan dahi çok kötü oluyirum
Btlfth Emsedem inşallah geçecek bu günler de sonucu düşününce insan mutlu oluyor rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Emsedem Btlfth ayy bu gün aynadan karnıma baktım haliyle hafif çıkmış sevdim artık bulantisinada katlancam sonucu güzel olsunda 🤲🤲
dml33 Emsedem bnde oleydm doktor şu içmem lazım dedi ilaç verdi o yuzdn hemen bisi yeme ama şu iç dedi
Aycaaa571 Emsedem prilam kullanabilirsiniz mide bulantınız olduğunuzda tuzlu kraker yiyebilirsiniz ben limonda yiyordum hiçbişey kesmese
Emsedem Aycaaa571 bana krakerde fayda etmedi prilam kullanıyorum ama öğlenden sonra coşuyor bilemedim 🤷♀️