Hilal-95 Yaa ilk gittiğimde sancı çıktı ben hissetmiyordum daha sonra alttan muane serum derken tekrar nst sancıların şiddeti artınca Yatış verdi ben de yatmak istemedim ciğer geliştirici iğne vuruldum erken doğum riski için dün ki kontrolde tekrar sancı çıktı ama şiddetli değildi açılma için muane yapıldı onda da açılma olmayınca eve geldim son zamanlarda sürekli gözlem altında olucam artık