Tazebirannee Merhabalar kızlarrr bademciklerim biraz şiş ve acıyo 😒 doktora gözüktüm ama hamile olduğum için haliyle ilaç veremiceğini nane limon yada ıhlamur iç dedi ama nane limonun bi zararı olmaz heralde dimi ?
Serpil-Harun21 Tazebirannee name limon içeni duydum aman ıhlamurun hiçbir zararı olmadığını biliyorum doktorum hastayken bana da iç diyor kaç kere bol bol içtim
mathildaa Tazebirannee ben gunde 1 bardak içmiştim bi kac hafta önce. Arastirdigima gore zararı yoktu ihlamurda içtim gripten
Tazebirannee Serpil-Harun21 nane limonu bende internetten baktım içilebilir diyo ama bi güvenemedim ☹️ Ihlamur içiyim en iyisi
MinikMucizeninAnnesi Ihlamur benim doktorumda öneriyor,Bitki çaylarının en masumu😊😊 Günde 1-2 bardak tüketiyorum😌