Arensmom_ T_u_g_c_e50 bende 27 haftalığım. Halsizlik ve ufaktan kasıklarımda kramplar başladı. Mide yanması oluyor. Bu saatten sonra zor geçecek sanki süreç 🥺🥺
Ttgsm Asiyes neden riskiniz var acaba ne yasiyorsunuz bende 27 haftaligim ve sıkıntılı da ondan merak ettim
Ruyalaralemi 37 oldum erken olucak sanki kasılma başladı iştah yok hakaretleri azaldı sezaryen olucak kızım geliyor
momysss Ruyalaralemi canım neden sezaryan olacak bende sezaryan istiyorum da hangi durumlarda oluyor merak ettim
Asiyes Ttgsm suyum azalıyor havuç suyu da işe yaramadı , şekerim vardı düzeldi ama suyum yine azalıyor
Berrinkarabudak Bizde tam 36 haftalık olduk. Bendede kasılmalar başladı. Sorun çıkmazsa normal olacak inşallah
Asiyes Arensmom_ bende de başladı mide yanması , fakat şu vajinamın içinde iğne batıp çıkması gibi Böyle anlık birşey oluyor bunlar nedir ? Veya normal mi biraz daha makat a yakın gibi içimde derinlerde hissediyorum var mı bilen veya yaşayan ,
Ttgsm Asiyes Allah yardımcın olsun inşallah zamanını bekler bebis siz havuç suyunu içmeyi bırakmayın belki uzun süreli kullanılması lazımdır vardır Bi çözümü sonuçta
Ruyalaralemi momysss cam benim ilk gebeliğin ikiz olduğu için sezaryen oldum 2 ci doğumumda aynı oldu buda sezaryen olucak