Nazmiye12 Deletedmom16362 ay inşallah canım şimdi bide üçüncüye hamileyim artık nabcam blmiyorum rabbim yardim eder inşallah ne diyeyim
Nazmiye12 H_myra1 ben karışık duygular içindeyim rabbim vermiş vardır bi bildiği diyorum ne diyeyim oğlum çok istiyordu eşimde
H_myra1 Nazmiye12 hayırla gelsinler inşallah 🤗 hayırlı evlat olsunlar allah kolaylığını verir inşallah
Zemzems Deletedmom16362 bende 2. Ye hamileyim 😍 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Doruk74 Kizlar birşey sorucam ben 2.ye hamileyim ilk bebeğimi daha emziriyorum bı baktım sütüm kesilmiş sizde de oldu mu
balmelek Deletedmom16362 ayni durumdayiz.bizimki altına isemeye başladı.umarim kardeşi olduktam sonra kıskançlık artmaz
Aylin2011 Deletedmom16362 aradaki tutum çok önemli canım kızlarımın arasında 2 yaş var pek sorun yaşamadım ama üçüncüye ikizlerime hamileyim ikiside erkek 4 çocukla neler yaşayacağım bende merak ediyorum🤔
Doruk74 Deletedmom16362 bende bıraktım sayılır ama arada gün içinde aklına gelince emmek istiyor bı baktım süt gelmiyor sasirdim