Aaysn Kızlar ben 2 ekim de kürtaj oldum 2 kasım da ilk adetimi oldum normalde 6 7 gün süren adetim hala bitmedi sizin nasıl olmuştu ilk adetiniz aklıma takılıyo birşey mi var acaba diye
minibiri Aaysn evet var 19dayız son kürtaj üstünden 5 ay geçtikten sonra korunmadık hemen oldu şimdide sağlıklı çok şükür 🤍
Baburhulya Bende kürtaj oldum benim öğünü adet gibi 5 6 gün sürdü sonra bir dahaki ay aynı kürtaj olduğum gün oldum sonra sonra düzenli bir şekilde adet görmeye başladım
Aaysn Baburhulya çok geçmiş olsun canım benim kürtaj sonrası ağrılı bi dönemdi 17 gün lekelenme şeklindw kanamam oldu enfeksiyon kaptığım için iğneyle durduruldu