Shzdgn Bebeğim yoğun bakımda 2 aylık oldu sütünü çok az içtiğinden sütleri çoğaldı ben ihtiyaçi olana bağışlamak istiyorum şifa niyetine kızıma süt kardeş olur 😄 hiç bir sağlık sorunum yok beslenmeme dikkat ediyorum içiniz rahat olsun