İlk gebeligimde aşırı kusma sorunum vardı ama hastaneye yatacak kadar sadece serumlarla ayakta duruyordum şimdi hamileyim 4 haftalık şuan hiç bı bulantım yok oğlumda ne zaman başladı hatırlamıyorum şuan yeni olduğu için mi yok yoksa bunda olmiyacak mi