Busraclby Melikemreclk canım benimde oluyordu 25 haftadan beri kasılma ama bugun sık sık ve uzun sürüyor 🤷♀️
sedefyrs1101 Nefesini kesecek şekildeyse evet, Benimde öyle başladı gecesine sancım başladı sabah da doğurmuştum:)
Busraclby sedefyrs1101 acı eşiğim biraz yüksek ama bilemedim şiddetini taş gibi oluyor karnım ay inşallah doğururum cnm sabaha 🙈🙈
Ruyalaralemi Ben 37 haftalık oldum bugün aşırı kasılma oluyor karnımda belimde ağrıyor iştah kesildi artik
Agey Bende 39+2deyim karnım kaskatı oluyor yarım saatte bir oluyor bide altta zonklama oluyor, ben doğuruyor muyum acaba 😂