Minicikkiz Kızlar aktarlarda yok. Neden yok bilmiyorum. İnternetten almayı düşünüyorum. Gercekmi degilmi diye ikilemede kaldım. 37 haftamdayim. Sizler nerden aliyosunuz. Ve kaçıncı hafta başladınız
Sumeyyeee Minicikkiz 37.haftalarda 39a kadar 1bardak sanırım 39dan sonra 2 bardak günde Aktarda olabilir ben eczaneden aldım Ama almanyada yaşıyorum türkiyede eczanede olmayabilir
Zeyyyn Minicikkiz trendyoldan alan çok bende Meryem Ana otu bulamamıştım kaç aktar gezdim millet bitirmişti hep 🤣 eşime dıyorum herkes mi doğuruyor
Minicikkiz alparslanannesii1661 Burcuakyoll Rahmi yumuşatıyor hızlı doğum olmasını sağlıyor. Mesela sancinz başladı diyelim o an doğuma giderken bile ahududu yaprağını kaynatıp çay niyetine içiyorsunuz. Açılmaniz hızlanıyor. Burdan çoğu kişiden duydum. O yüzden benimde acil baslamam lazım. Hiç bir yerde bulamadım. Mecbur internetten alcam
alparslanannesii1661 Minicikkiz çok teşekkür ederim vende yarın aliyim hemen hurma yiyemiyorum onu yiyeyim bari baska bisey aldiniz mi ben aktardan rezene kuru dut aldim kayisi hosafi yapicam bide kimyon Süt icin bunlar
Minicikkiz alparslanannesii1661 Başka bilmiyorum. Hurma aldım hurma tüketiyorum. Bide ahududu yaprağı Alcam. 😊 İnşallah bizde hızli bir doğum yaşarız
Hilal-95 alparslanannesii1661 bak bak gizli gizli bilgi topluyosun🤣🤣🤣 bende yarın çıkıcam bakım alabıldklermi alayım 🤣 allah ne verdiyse 🤭🤭
Zeyyyn Minicikkiz doktor bana en son adaçayı ahududuyu ve ilişki önermişti ama yapamadım o ayrı 1 günde açılacak hali yok diye düşündüm 🤣
alparslanannesii1661 Hilal-95 bende yarın cikacam 38 den cikiyoruz daha bisi yok bi hurma yiyemiyorum keske onu da yesem😂
Zehrakutay2018 Hurma ahu dudu sicak şu ilişki hepsini denedim ben ama.hic biri fayda etmedi nolacak bilmiyorum ilk doğum.suni sancı ile oldu bu kendi gelsin diye herseyi denedim ha yürüyüş merdivende dahil hani 39 haftalık olduk.hix bir belirti yok 🤢🤢🤢
Hilal-95 alparslanannesii1661 ben yiyorm da noluyo🤣🤣 bitti evde yarın alıcam bende rezene felan smdımı içiyorsun süt olsun diye sıkıntı olmaz dmı
alparslanannesii1661 Hilal-95 yok yok baslamadim daha alayim dursun diye onlari dogjmdan sonra baslicam ama kimyonu yemeklere ufak ufak koyun diye bisey okumustum burda dogumdan önce
Hilal-95 alparslanannesii1661 aa bende yiyim bari🤣🤣 kayısı gelan içeblırız sanırım ama ya anasonda süt yapıyormus kuzu aklında bulunsun
Mk34 Bende 39 dayım bu hafta başladım içmeye.Bi kaç aktara sorun isterseniz bende birine sordum bulamadım diğer aktarda buldum