1993_ suni sancı ve epiduralli normal doğum yaptım 2 yıl önce, şimdi tekrar hamileyim nasipse yine epiduralli normal doğum yapmak istiyorum. Çok rahattı sancılarımı hissetmedim. 9 saat sürdü doğumum ama hiçbir zorluk çekmedim ne ağrı ne sancı. 2 cm açıklığım vardı o yüzden uzun sürdü doğumum açılmam çok yavaş ilerliyordu diye.