damlaakgn Merhaba arkadaşlar çok mutluyum detaylı ultrasona gırdım hersey normal çıktı bebegim 460 gr 34 cm gayet normal dedi sizde durumlar nasıl her gördüğümde aşırı mutlu oluyorum komik bir pozisyondaydı ellerıyle ayaklarını tutuyordu resmını ekliyorum😀 [https://imgyukle.com/i/khhTaM](https://)
damlaakgn Ozlem2206 evet cunku ıkılı testimde bir sorun gozukmustu o yüzden yaptı ama normalmıs yanlış sonuçlar çıkabiliyormuş kadınların hormonlarından dolayı