erada 35+3 olduk.Doktorumun ilk hedefi 35 haftaydı.Şimdi ise 36 ama asıl istediğimiz 37ye kadar içerde kalması..
Küvöze girmesini istemiyor doktorum , tüm gelişimini anne karnında tamamlasın istiyor.Yoksa hayati bir tehlike yok , sadece küvöz ihtimalini sıfıra indiriyoruz inşallah 😊