Enesinannesiyim şöyle söylim benim sigortam yoktu bu iğne öyle eczaneden alayım yaptırayım iğnesi degil hastanede yatış gösteriyorlar öyle yapıyorlar ama yatmıyorsun hastanede gebelik sigortası denen birsey var bilmem biliyormusun devlet sana doguma kadar sigorta hakkı tanıyor taa ki dogurana kadar:)bende bilmiyordm sonradan öğrendim normal muaynem 450 liraydı şimdi 130 lira ödüyorm öyle olunca bende iğneye özel hastane de yaptırdım için yatış yani oda parası +ipne parası 650 lira demiişler di(sigortam olmadıgı için)ama ben gebelik sigortasını söylince sadece 150 lira ödedim yani