begonvilko ana kucağını 2.5 ay kullandık, ama 1 haftadır hareketleri arttı, en fazla 10 dk duruyor. Sonra sıkılıyo poposunu kaldırıyo kendisini atmaya çalışıyo, o yüzden artık kullanmıyorum. İlk zamanlarda oyun halısı işe yaramaz çünkü görüş mesafesi olmuyo. Öyle yatar durur. Yani genelde ana kucağını 3 ay diyolar. Biz 2.5 ay anca kullandık. Sonra oyun halısına geçtik