Kızlar bebeğinin hareketlerini benim gibi erken hisseden var mı acaba? Ben 15. Haftadayım ama resmen hissediyorum 😊 genelde herkes 20. Haftadan önce mümkün değil dediği için konduramadım ilk beklemiyordum. Bildiğiniz bebişim hareket ediyor 🤭 (bağırsaktır demeyin ayırt edebiliyorum. Bu farklı bi his) özellikle geceleri 😅