aaysecoo Yumurtlama 9.gün bat 12 kasım bugun predictor erken test yaptim negatif. Sizce negatif midir belli olur mu,yoksa zamanı var mı daha
maviay246 aaysecoo canım benimde bat 12 yumurtlamama da 12,13 gün oluyor bende test yaptım negatif daha erken beklemeliyiz reglin geçsin öyle yap ben regl olmaz isem 1 hafta sonra tekrar yapacam 🤲🤲🥰🥰🌹
Emleyla aaysecoo çok erken kuzum ben bir hafta kala yaptım negatif çıktı adete üç gün kala normal gebelik testi yaptım çift cizgiyri umarım insalllh sende güzel haber alırsın😘😘♥️🙏
Al-ed3 aaysecoo benim de bat 12 Kasım kuzummm ve bugün erken gebelik yaptım ve negatifti yani senin gibiyim bilmiyorum bu işten iki kişi olarak mi çıkacağız yine tek mi kalacağız benim de bilgim yok ama böyle şeyleri yaşayıp hamile kalanlar olmuş benimde düşüncem regle iki gün varken erken gebelik testinde pozitif çıkması egerki gebelik varsa çünkü bende öyle bir post açmıştım bir kaç saat öncesinde
Nurem20 aaysecoo canı aaysecoo erken gebelik testi yüzde 98 e kadar doğru sonuç veriyor ama hayırlısı olsun 🙏🏼
aaysecoo maviay246 @maviay246 allah razı olsun bir umut vardır belki diye rahatladım şu an. 6 güne kadar gösteriyo diyolar predictor icin🤦🏻♀️
maviay246 aaysecoo canım erken gebelik testlerinde hata payı var benim geçen ay kimyasalım oldu 1 hafta gecikmemde negatif çıktı 10 günlük gecikmede silik çıkmıştı en iyisi beklemek ya sabır 🥰🤲