Hzlnrozn
Merhaba. 5+3 de gittim kese karından göründü 10 12 gün sonra kalp atışı için çağırdı doktorum. Ama dayanamayıp 6 gün sonra gittim başka bir doktora 6+3 de. Bebeği gördük ama kalp atışı yok dedi. Kürtajla almamız gerekiyor dedi vajinal ultrasonla baktık. Kalp atışı belli olmayabilir mi, belki 1 hafta sonra görülür. Güvenmedim beklemeye karar verdim 1 hafta daha kendi doktorunu. Bu durumu yaşayan var mı
Saganak
9 haftaya kadar zamanı var bekle derim benim 9 da duyuldu
HBHediyeZengilBudakolu
İlk bebeğimde benimde gözükmedi . Kesen büzüşmüş kürtaj yapmamız lazım dedi aynı gün başka bir dr a gittim alttan muayene etti kalp atışları başlamıştı. 5 gün daha bekle birdaha gidin. Çok kolay onlar için Allah iyi doktorlarla karşılaştırsın 🙏🏻
Rojinn
7+4 te gittim dr ben hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk siz erken gitmişsiniz 9 haftaya kadar bekleyin sakin kürtaj yapmayın
Bayanminyon07
Canım ben hamileligimi öğrendiğimde 5 haftaliktim kese gözükmedi üç gün sonra gttim gözüktü üç hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi doktorun bir bildiği var ki o zman çağırıyor bnde çok sabirszlaniyorum şuan 13 ağustos ta duyucaz inşallah sabretmeyr çalışıyorum bnde düşündüm acaba başka doktora gitsem de baktrsammi diye ama olumsuz bişey olurda boşu boşuna üzülür stres yparm dye gitmedim kendi randevu tarihimi bekliyorum şimdi 8-9-10 haftalıkken duyuluyor genelde kalp atışı kendini uzup stres yapma sakın .. 😊