HappyMom bende olan şey tamda bu 😓 ama çevrem anlamıyor beni normal diorlar ben bebeğimi kaybettim normal doğumla ölü doğum oldu ve o çatalı görmek bile istemiyorum elim titriyorr kalbim duracak gibi olup istemsiz ağlıyorum şuan hamileyim ve sezeryandanda millet yok yaran çok geç iyileşir senin yaran geç iyileşiyor zaten çok kötü yorumlwr aldım sırf normal olsun die ben napcagimi sasirdim