ipekkrn01 😂 hayır tabi ki öyle bşey değil 😂 bana da 33 haftalıkken aynı şeyi söyledi ve karnı da 1 hafta geriden geliyomuş e o zaman benim ki daha koca kafalı 😂😂 araştırdım biraz şey yazıyodu “doğunca bu bebeğin kafası ne kadar da büyük dencek kadar göreceli bşey değil” korkmaya gerek yok bana bebeğin minyon veya gelişim geriliği var dendi