Ozlemba 29 haftaligim iki üç gündür adet sancısı gibi sancım oluyor bugün sabahtan beri ara ara hissediyorum çok değil hafif bi agri ama hissedince tedirgin oldum ikinci hamileliğim oğlumda doğum zamanı hissetmiştim şu anda olması normal mi yaşayan var mi🤔
Sultanii Ozlemba bende 29 haftaligim dediğiniz gibi arada belime ağrı giriyor adet olacakmisim gibi. Doktoruma gittim herşey yolunda dedi olur arada ama dikkatli ol dedi. Sizde ihmal etmeyin bi doktorunuza görünün
Asiyes Sultanii arada banada oluyor ama sorun oldığunu düşünmüyorum vajinal batmalarımda var ama magnezyum içince biraz olsun hafifliyor
Ozlemba Sultanii hareketlerini gayet iyi hissediyorum şükür ama sanırım hassasiz bu dönem herşeyden tedirgin oluyoruz😊