KbraDemiretin Kızlar 15+5 haftalık hamileyim iki gün önce hafif kanamam oldu ama agrım olmadığı için doktora gitmedim dün geceden beridir de agrım var çok rahatsız oluyorum yürürken otururken agrım oluyor basına böyle bişey gelen var mı hemen doktora gitmelimiyim??
Semila KbraDemiretin baktın mı canım taze kan mı yoksa rengi koyu rahim duvarında kalan eski kan mı o şekilde anlarsın . Bende yaşadım ama çok koyu eski kandı . Doktorum normal yerleşme kanaması uzun sürmüş olabilir bi sıkıntı yok demişti . Yine de bi doktoruna ulaş ona sor için rahat etsin 🙏🏻 Geçmiş olsun
sudamlasi KbraDemiretin hemen doktora gitmelisin çok bile durmuşsun hamileyken kanama asla hafife alınmamalı inşallah bi sıkıntı yoktur🙏🏻
Aycha KbraDemiretin Kanama bir kere ve az miktarda bile olsa her ihtimale karşı doktora gidilmeli, sadece hamilelik döneminde de değil, her zaman. Umarım ciddi bir şey değildir, geçmiş olsun.
Gizem51 KbraDemiretin o hafta da kanama yaşamış biri olarak kahverengi bile olsa hemen dr git ben öyle yaptım.hemen iğne ve ilaca başladı ayrıca ayakta durmak yürümek sıkıntılı olur dr hamilelikte her kanama sıkıntı dedi
Ceydadefne1 KbraDemiretin benim arkdsimda gitmedi ertesi gun kan bacaklarindan akmis doktor tuvalete bile nadir kalkcaksin demis
She KbraDemiretin kan uyuşmazliği ile ilgili bir kanamada olabilir. İndirekt coombs tahlili de yaptırın bence.
KbraDemiretin Kırmızıydı gelen kan çok koyu değildi bir iki damla tuvalete gitti peçeteyede geldi sonra kesildi devam etmedi