Kızlar 35+1 deyim bebiş 2900
Ben normal doğum istiyorum ama bebek 10 gün önde gidiyor haftası 35+1 ama gelişim 37 doktor 40 haftalığa kadar kendisinin gelmesini beklersek normal doğum için uygun olmayabilir normal doğumu kaçırmamak için 37 de 3500-3600 görürsem suni sancı ile başlatırım durumu dedi :( sezeryan olmak istemiyorum ama suni sancıdan da korktum biraz ne yapsam bilemedim 😭