stor9876 Kızlar selam, 26.haftadayım artık hatrı sayılır bir karnım var akşam yemeğinden sonra -az da yesem çokta yesem- karnım sanki taş gibi oluyor zor hareket eder oluyorum neden olur sizce normal mi ? Yaşayan var mı?
Gizemmihra stor9876 bende iş yapınca yürüdüğüm zaman taş gibi oluyor nedenini bilmıyorum bende bekleyeyım
2005_aysn Sanırım normal kızlar bende 36 haftaligim ama nerdeyse başından beri çekiyorum sertlesme ve toplanma normal galiba şimdiye sadece beni zorladı başka bir sıkıntı cikmadi
efsaneeozgee ben saglik ocagima sormuştum e olcak o kadar bebek buyuyor icerde rahat ettigi pozisyonu aliyor demisti 30 dayim şimdi ust karnim nerdeyse hep tas gbi 😊