Aminee32 ikinci canım 😊 bir defa geçtik bu yollardan 😅 o geçmez dediğin 22 güne bende laf ederdim ama oğlum şu an 5 yaşında ellerinden öper öyle bir geçiyor ki insan şaşırıp kalıyor hamileliğin tadını çıkar bolca uyu dinlen bu günleri bile özlüyor insan 😊 Hayırla sağlıkla kavuş 😇🤲