Aysehsdmr Merhaba arkadaşlar. Kütahya’da devlet Hastanesi’ne kadın doğuma giden var mı ? Hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz?
Minik_prens Aysehsdmr aynn genelde erkek doktorların randevusu var ya talep açarsın yer açıldı mı mesaj gelir hemen alırsın randevuyu yada sık sık mhrs den kontrol etmen gerekiyor bulursun bu şekilde yaparsan ben öyle yapıyorum