ZorYollardanAsipGelenim Clostiridium 34+1 olduk bugün dun kontrolum vardi. Nst ye girdim. Boyuna kilosuna bakti. Tansiyona bakti o kadar.
Gamzeee__ Clostiridium 33 de gittim girdim sende girersin büyük ihtimalle 🥰 Pazartesi kontrol var bakalım 36 olcaz 🙃
Selver07 33+4 de girdim ilk nst ye suan 34+5 günlük yarın tekrar kontrol var ☺️ Tansiyon ölçüyor bir de sancıya bakıyor ☺️
Heja_03 Selver07 merhaba bebeyın hareketlerı nasıl yavaşlamışmı senınde bende senle aynı haftadayım benım eskısı gıbı degıl
Selver07 Heja_03 yok herhangi bir şey demedi kan hapını ikiye çıkarttı ama ben suan öyle kullanmıyorum beni mahvetti kabızlık + hemoroid var bugün gidince söyleyeceğim bakalım birde benim suyum fazla olduğu İçin 1.5 aydır diyetteyim
dorukkusumunannesi Kızlar konulan alakasız ama ben bugün doktora gitim 6+4günlüyüğüz ama kalp atışlarını duymuyorum dedi kese ve bebeği gördü ama ölüde olabilir dedi bana ne yapmalıyım başına böyle bişi gelen var mı çok üzgünüm..😞
mathildaa dorukkusumunannesi ah bu bazi dr lar neden korkutur anlamiyorum. Biz 7 ya da 8 haftada duyduk canim kalp atışını. 9 da duyani okumuştum forumda. Insallah hersey yolundadır tabi en net sonucu yine dr söyleyecek ama bi sonraki kontrole kadar stres yapma morali yüksek tut
Gulsen54 dorukkusumunannesi Ben 7 haftam dolduğunda duymuştum biraz daha bekle başka bir doktora daha görün istersen bazen cihazda çok etkiliyor bu durumu sıkma canını İnşallah korktuğun gibi değildir güzelce duyarsınız siz de kalp atışını İnşallah 🤲🏻
dorukkusumunannesi mathildaa inş umuyorum ki böyledir çok üzgünüz dünya sanki başımıza yıkıldı ve bana 3gün sonra gel dedi gitmelimiyim?
mathildaa dorukkusumunannesi 3 gun sonra 7 hafta olcaksin muhtemelen duyulur ama bilemedim gec döllenme vs oluncada gec duyulabiliyor. Ben giderdim dayanamazdim muhtemelen
dorukkusumunannesi mathildaa sanırım gidecem aklımdan çıkmıyor başım ağrı girdi ve geçmiyor dua et inş duyarım😞🙏
mathildaa dorukkusumunannesi insallah canim benim insallah iyi haberlerini aliriz kucağına almak nasip olsun dua edicem 🙏
Gulsen54 Clostiridium Benim doktorum doppler ultrasondan baktığım için gerek görmüyorum demişti gerekli olmadıkça yapmam demişti belki sizin ki yapar