bussraozturk Kızlar 10+6 haftalık hamileyim ve gün içinde 1 bardak bile su içemiyorum içtiğimi de direk çıkarıyorum🤢 normalde suyu çok severim çok da susuz kalıyorum bu aralar ne yapmam lazım sizin de böyle sorunlarınız oldu mu?
Sehnur bussraozturk daha çok yeni normal bende içemiyordum 13 haftadan sonra rahatladım sabahları su aşkıyla kalkıyordum
bussraozturk Teşekkürler önerileriniz için🥰 limonu denemiştim ama denemeye devam edicem suyun çok önemli olduğunu biliyorum ve ve içememek rahatsız ediyor
Miray8 bussraozturk ahhh en büyük sıkıntım :(( içmeyi çok istiyorum ama bir insanın hiç mi içinden gelmez sonrada üzülüyorum
evlatkokusu0806 bussraozturk bende öyleydim limon sıkıyordum yinede zor içiyordum bu sefer idrar tahlili verince idrar kopkoyuydu ve enfeksiyon çıkmıştı içmeye çalış azar azar illaki istifar ediyorsun ben 2 3 günde toplam 4 bardak su içmemişimdir
babypoemnur bussraozturk çok iyi anlıyorum sizi ben 22+1deyim hala 1 bardak su içmediğim günlerim oluyor
Kbrakrc bussraozturk benim de 6. Haftada falan öyleydi ilk dilom sıkıyordum sonra hazır su içtiğim için markayı değiştirdim pınar Su hafif gelmişti onu içmeye başladım isterseniz bir deneyin başka markaları falan