Genelde cati muayenesini 37. Haftada yapiyolar diye biliyorum dogumu tetikledigi icin. Benim de dogumhaneye yatisim yapilmisti nst takibi icin orda baya panik ve korku dolu oldum kotu yansidi bana maalesef 😞 dun spinal sezeryanla dogurdum. Henuz bebegimi kucagima almadim solunum sikintisi var kuvezde 😞 sizler de dua eder misiniz hemen kavusalim insallah, bekleyen herkese de kolay sağlıklı bi dogum diliyorum 🙏