Babydream bussraozturk ayy eşimden utanmıyorum hatta eşime anlatıp kendime gülüyorym 😂 ama günde bir sepet doluyor benım yüzümden😂 bi bende oluyor sanmıştım raharladım valla
bebegimizibekliyoruz1 Babydream 30 dan beri bende bulantı çekiyorum kusarken bende de idrar kaçırma oluyor bazen hapşırık olunca da aynı şekilde 33 oldum hala aynı ben ilk zamanlar bulantı çekmemiştim dediğim gibi 30dan beri böyle
Elsu26 Babydream ilk aylar kusarkendi şimdi ise esnerken hapşırırken öksürürken çok gülersem tuvaletim yokken bile biraz kaçıyor doktor suyun iyi dediği için su olmadığına eminim 😂 günde 3-4 defa iç çamaşırı değiştiriyorum 😒
Babydream Elsu26 bende su olmadığına idrar olduğuna eminim 😂😂ayy evet bırak iç çamaşırını yatcak pijamam kalmadı yıkamaya üşendim bugün artık yarına bıraktım valla napim bunaltım bi yandan bide evle uğraşamam 😂