Kızlar ben şuan 7+1’deyim. Aile hekimindeki gebe takip hemşiresi kaydımı yaptı ve tetanoz aşısı için randevu oluşturdu. 20.haftaya geldiğinde tetanoz aşısı olmanı öneriyoruz, olmak istemezsende kağıt imzalarsın dedi. Doktoruma henüz sormaya fırsatım olmadı. Sizler oldunuz mu?