Selver07 Eymen_Enis_Ser bende bugün kontrole gitçem biraz fazla kaçırdım hiç dikkat etmedim diyete ondan korkuyorum erken doğum felan der diye 🥵
Gul27- Krkmzozlem1 aynı tarıhte o zaman dogumlarımız kısmetse benım normal olursa şubat 19 sezeryan olursada bır hafta erken olcak
Krkmzozlem1 Gul27- benmde 17 Şubat dedi normal sezaryan olursa daha erken aynı sizin gibi hayirlarla olurlar insallah
edanurciftci Ufuk hiç belli değil haftası belki 1 belki 2 belki bugün Bile doğururum sancım çok ama ortada bisi yok
Oznurkk Ufuk daha yolun başında gibiyiz 16 hafta var 🥺 maşallah siz sona yaklaşmışsınız hayırla sağlıkla kucağınıza alın 🥰