Selamlar 36 haftamdayım daha. İlk gebeliğim, o yüzden ne yaşarsam hissedersem araştırma yapıyorum. Bilemiyorum nasıl bir süreç olma doğumda. Yürürken bu ara vajinamda batma hissi ve tuvalate cıkma hissim oluyor. Cocuk döndü mü nerde bi filrim yok cumartesi kontrolüm var ancak oncesi deneyimleyen var mjdır?