1kucukbaby Aminn inşallah benim ilk verdiğim testte betam 8 çıkmıştı 1 hafta sonra verdiğim de 265 gibi bir şey çıkmıştı 2 hafta sonra gittiğim de devlette görünmemisti aynı gün özele gittiğim de alttan baktı hem keseyi gördük hem kalp atışını duyduk, 5+6 da şimdi 21+6 olduk hamd olsun sizde biraz bekleyin öyle gidin kan verin tekrardan inşallah hayırlısı olur Allah’ın izniyle