Ben gerekli olduğunu düşünüyorum şahsen :) çünkü kek pogaca pizza yapıyorum sık sık, o keki yaparken yumurtayla şekeri en az 5 dk çırpıyorum ve 5 dk uzun bir süre 😀 onu orada çırpma yerine iki bulaşık daha fazla makineye koyarım işimi pratikleştirir diye düşünüyorum ve normalde bende hamur yoğurmayı çok severim ama şimdi bebiş geliyor Bi misafirim gelse pogaca hamuruyla uğraşmaktan sa hemen makine yoğurur ben şekil verir pişiririm bence pratiklik eğer durumun varsa bence al ben şu an alamadım ama belki analık raporu paramla alırım 😀