fatmaozyon Kızlar 12 haftalık hamileyim ama hiç hamile gibi hissetmiyorum. Yani ne bileyim hiç bi kıpırtı yok ☺ bulantim da yok. En başlarda bişeyler hissediyordum ama artik öyle değil bu durum normal mı sizde de böyle mı?
Burcuoztrkk 9 haftalık da olurmu 🙈☺️☺️ Bendede hiç belirti yok çok şükür sadece gece tuvalete kalkmayan ben şimdi illa bir kere kalkıyorum ama buna şükür baska belirtim yok :)) 8 ağustosta randevumuz var inşallah sağlıkla görürüm bebişimi
Ela61 fatmaozyon 13+4 haftalığım ve 6. haftadan beri aşırı mide bulantısı ve iştahsızlık var. Hamileliğini çok iyi geçirenlere çok imreniyorum, şuan tatildeyim onun bile tadını çıkaramıyorum
fatmaozyon Ela61 Canım bende de iştahsızlık ve bulantı var ama bulantı eskisine oranla azaldı şükür ☺