Selam kızlarrr hemen anlatıyorum 😂Cuma günü 5 kasımda gece 5 gibi altımda bi ıslaklık hissettim hemen tuvalete koştum aman allahım daha eşofmanı indirmeden bir su boşaldı şok oldum birde bende amniyo sıvı yüksekliği vardı ama hastalık olabilecek kadar riskli yükseklikteydi ama ikimizdede sıkıntı çıkmadı .neyse bekledim biraz ama baktım duracak gibi değil eşime seslendim hemen koştu geldi duş aldırdı hemen bavulu alıp hastaneye koştuk 😍 bebeğim maalesef aşağı dönmediği için normal doğum yapamadım kordonuda boynundaydı zaten ama bi ihtimal hep bekledim . Nst de hiç sancım çıkmadı ameliyathane hazırlandı beni giydirip ameliyathaneye indirdiler sedyeye yatırdılar . Epidural istedim önce ama titreme ve tansiyonum birden yükseldi heyecandan :( o yüzden biraz bekledik ama düşmeyince genel anestezi ile devam etme kararı aldık genel anestezi ile yapılan doğumlarda sizi tamamen hazırlayıp en son uyutup hemen bebeği çıkarıyolar , sonda takılırken kız beceremediği için 2 kere denedi ve maalesef biraz canım yandı ve ağladım ama daha sonra doktorum nefes al dedi ve 2 saniyede hiç ah demeden taktı doktorum anlık doğum olduğu için son anda bayılmaya yakın anca yetişti , yani bilen biri çok kolay takıyor ve canınız yanmıyor korkmayın 🙏🏼🤗 veee an geldi uyudum uyandım odama geldim ki bebeğim beni bekliyor 😍biraz geç ayıldığım için korkmuş ailem ama genel anestezi öyleymiş sanırım tam olarak kendinize gelmeniz birazcık uzun sürüyormuş 🤗 gönlüm hep normal doğumdan yanaydı ama olmadı kısmet diyelim 🙏🏼 Doğum sonrası ilk gün pek ağrı sancı hssim olmadı vardı ama çok değildi ikinci gün biraz vardı ama o da çok az yani hareket ederken biraz oldu en çok sonda takılan yerim idrar yaparken çok yandı çünkü 3 kere denendiği için tahriş olmuştu . Sezaryen kolaymış ben korkmuştum siz korkmayın rahat olun 😂🙏🏼