Geçen çarşamba nışanım geldi paylaşmıstım allaaaaaahh o gunden beri doğurursun doğurursun herkes basımda herkes soruyor burda bıle soruyosunuz kız bu nie gelmıyorr🤦🏻♀️ 38+3 oldu beyfendi bugun muayene oldum gene açıklık yeterli değil dedi santim sölemedi suyumda haftama göre bi tık fazlaymış normalde nekdar bilmiyorum ama 7 dedi tatlı hamur işi yeme gibi şeyler söledi bu haftaya kadar böle bsy yoktu bide ben suyum gelıyor diye acilere koşuyorum 🤦🏻♀️🤣 off ya nışanın gelmesi önemli değil diyip duruyolar bu arada bebem de 3.500 gr olmus sancılarım oluyor dünden beri belım ağrıyor ntsde cıktı ama onuda yeterli görmedi ilk gebelıkde acılma zaman alablırmiş of ya bu nışan gelmesi olayı fena sıkıyor canımı 🤦🏻♀️