_edaa Uygulamada sürekli bir problem var. Ya foruma giremiyorum ya da sürekli reklam izliyorum. 21 haftalık bebeği dün su kabağı olarak gösteriyodu bugün muz olarak değişti. Ne zaman düzene girecek bu uygulama acaba???
Halime0638 _edaa bende mısır koçanı yazıyordu bianda su kabağı oldu yani meyve geçiş büyüklük orani cok saçma oluyor bilmiyorum uygulama guzel ama bazi seyler kafa karistiriyo ve bu reklam olayi falan fazla yoruyor
Ilkmeyvem _edaa bıktım artık sürekli reklam tam yorum yazacağım reklam konu açacağım reklam bu yüzden uygulamadan soğudum tamam reklam olsunda daha mantıklı işlesin uygulama güzel ama çok amatörce
iyxtviycutxut Bilemedim 😄 ben de limon büyüklüğündeyim şuan ama belki muz su kabağından daha büyüktür bide öyle düşün 😅
Halime0638 iyxtviycutxut kiz muz su kabagindan nasıl büyük olsun😂😂😂 olurmuki bilemedim celiskide kaldim haaa 😂😂😂 bende dün mısır kocaniydim simdi su kabagi oldum o zaman misir koçanı su kabagindan daha kucuk olmus oluyo😂😂😂😂
_edaa Halime0638 evet valla farklı uygulamada indirdim burada vakit geçirmekten keyif almıyorum artık bitmeyen düzenlemeler dolayısıyla🤦🏻♀️
iyxtviycutxut Halime0638 evet bilmiyormuydun yoksa 😂 takmayın bukadar tomografiler de kac cm olduğu yazıyor oraya bakın direk santimi veriyor en azindan 😂
Halime0638 iyxtviycutxut ahaha ben anlamıyorum ordaki yazan cm den hangisi hangisi hala cozebilmis değilim
iyxtviycutxut Halime0638 😂 valla neyin ne olduğunu hep inte yazdığında çıkıyor neler öğrendim int sayesinde 😂😂😂😂