Fttma 2 gün önce tarama testi yaptırmıştım şimdi e nabız da sonuçları gördüm Papp-A ve serbest beta-hcg deger normal gözüküyor yeşil tık var. Başka bir değer falan yok sonuçlar bu şekilde mı çıkıyor.
Minigin_annesi0 Evet bu şekilde çıkıyor rapor ektedir yazıyor alttada gidince çıktı şeklinde kağıt alıyosun doktorun ona bakıyor
Fttma Minigin_annesi0 anladım canım sağolasın😊 cuma günü doktora gidecem inşallah ama merak ettim değerlerin normal gözükmesi sonuçların iyi olduğunu gösterir mi yoksa o detaylı rapora mı bağlı acaba ?
Minigin_annesi0 Fttma onu bilmiyorum canım bana değerlerin güzel ama biri biraz yüksek demişti karnından su aldırmak istermisin dedi ben istemedim