Merhaba arkadaşlar 37+0 haftalık gebeyim. Dünden beri ağrılarım oluyor göbeğim taş gibi oluyor. Bıçak saplanır gibi ağrı giriyor rahatsız edici bi ağrı var ama çok fazla değil. Her göbeğim taş gibi olduğumda bebek hareket ediyor. İlk gebeliğim erkek normal mi
Doğum mu yaklaştı yoksa 😰 lütfen bilen yazabilir mi