Dunyabebek Kızlar az önce lavaboya gittim 1 2 damla kan vardı. Böyle birşey yaşayan varmı???? Eşim şehir dışına çıktı korkuyorum
Nigarhacizade Dunyabebek Üstte kalsın canım, inşAllah yardımcı olur birileri. Çok geçmiş olsun ben de bilmiyorum ☹️
Pamukkizim Dunyabebek canım ben geçen hafta sağlık ocağına gittim bana bi damla kan bile görsen hemen doktoruna git dedi ben su an 31 haftalığım o zaman 30 haftaliktim
mathematician Dunyabebek Sağ salim al inşallah canım bebeğini kucağına zamanı geldiğinde, kanamayı lütfen ihmal etme. Direk doktora git lütfen. Allah esirgesin. Allah’ım hepimizin meleklerini korusun inşallah🤲🏻🥰
iyxtviycutxut Bi acile falan git bence gebelikte bekleyen nöbetçi dokto olurmu bilmiyorum ama domtora gözük yada eğer doktorunun numarası varsa ara iletisime geç direk 🤍
Merve-bebek Bende 31 haftalık hamileyim dün bende öyle oldu ilişki den sonra tabi bugün doktora gittim kontrole saten bebek iyi Bir sıkıntı yok dedi alttan muane etmek istedi bende izin vermedim 3 hafta önce de aynısı olmuştu Altan bakıldı bişi yoktu ilişki yasağı ver 10 gün zorlandığımı da bildiğim için bebekte iyi diyince gerek duymadım ben sizin de ilişki yaşadıysanz yada zedelenme olmuşsa bilemiyorum ama gidin isterseniz
Dunyabebek Merve-bebek İlişki yaşamadım şuan hicbirsey yok sadece 2 damla diyebilirim belki daha bile az ama korkutmaya yetiyor. Eşimi bekliyorum geldiğinde gideceğim doktora
Merve-bebek Dunyabebek anladım umarım bişi yoktur tedbir amaçlı gidin yine siz içiniz rahat etsin sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza 🙏
Kam1le20 Bende de olmuştu 28 haftalıkken sanırım , ama kahverengimsiydi doktor önceden kalan kanlar dedi pis kan.Açık renk olursa gel demişti. Ama en doğrusu tedbir amaçlı doktoruna gözükmen kafan,için rahat olur☺️ Biz ne desek boş 🌸
mathildaa Dunyabebek canim kanamanın her türlüsünde gitmek lazımmış. Kan uyusmazliginiz varsa igne yaparlar bide. 28 haftada bende gittim acile bi iki damla kan diye ama afedersin kabizdim ben yanlış alarmmis. Kabizlik yaşıyorsan ordan da gelmiş olabilir aksi halde dr a git