Allah razı olsun kızlar Allah kimseye yaşatmasın, bebeğim anomalili doğdu ve malesef girdiği ameliyatı kaldıramadı. Kabus gibi günlerdi…
Ben de bir happy mom annesiydim ve bebeğim öldüğü gün hesabımı sildirdim.
Ama hiçbirinizi korkutmak istemem, hamileyken zaten bebeğim rahatsızdı.
Allah hiçbirinize yaşatmasın.