gozde3592 Melos1 sedece depend mi takılıyormuş canım üztüne iç çamaşırı yok yani ya ben bi kere giydim çok naylonsu geldi bana
Melos1 gozde3592 ben dependi doğumdan sonra giymek için aldım hastanede dependin üstüne kilot giyiliyormu diye sordum arkadasın biri giyilmiyor yazmıs ama lohusa kilodu alırım yinede
gozde3592 Melos1 🤣🤣🙈🙈ben giydim vala ama iyiki giymişim sınav sonrası yırtıp atmıştım çok naylonsu ve terletiyor pek beğendiğimi söyleyemem açıkcası
gozde3592 Melos1 olabilir canım benim doğumum heran olabilir hala lohusa pijaması aldım ama elbise almadım varmı öneriniz kızlar ben yok bulamıyorum ve bi iki saat içinde çok para vermek istemiyorum bi daha giyeceğimi sanmıyorum onu
Poyrazin_annesi Depend yerıne hasta bezı daha kullanıslı olmazmı . Smdı dependı gıymek ıcın alt pıjamamızı cıkarıp gıymek gerekcek. Ama hasta bezınde oyle bısı yk
Tugba61 Melos1 crosslar pahalı evet bende çakmasını aldım trendyoldan 70 liraya. Gayet güzel geldi önerebilirim ☺️ https://ty.gl/d413kw1q6o
Minnakkurabiyeveannesi27 Melos1 yani bejim düşüncem o yönde rahat düz taban bir terlik rahat yurumenize yardımcı olur