Sevgi02020 Rabis00 benim 12 haftaligimda gece 12 de lavboya girerken iç camasirim az bişi kandı lavaboda oturdum ufak kan piltisi düştü çok korktum ilk gebeliğim üzüntü içinde apar topar gittik hastaneye eşimle çok şükür şuan iyiyim düşük habini kullanıyorum tehlikeyi atllatim
Rabis00 Rahim agzi kanamasi dedi doktor progestan kullaniyorum normalde bisey yok yatiyorum zaten surekli ama tuvalette peceteye geliyo
Melekk-911 Rabis00 kaç haftaliksin? Benimde ilk kızımda olmuştu progestan kullandım geçmişti . Bebeğin eşi aşağıda olduğu için oluyor demişti zamanla düzeldi
Rabis00 Melekk-911 10+4 haftaligim once bebek assaya yerlesmis dedi doktor baska doktora gittim bebek yukarda rahim agzinda kanama var gececegini dusunuyorum dedi ama hala ayni umarim gecer .. sizinki kac haftalikken gecti?
ikizlerin_annesi__ Melekk-911 benimde şuan eşim aşagıda neler yaptnız eş nasıl yukarı çıkıyor lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Melekk-911 Rabis00 hatırladığım kadarıyla 3-4 aylık falandı benim ki o zamanlar. 1 ay kullanmıştım progestan geçmişti
Angelim Rabis00 7 haftalıkken sanırım rahîm duvarı kanama vardı geçti şükür bu kutu bitirmeye kalmadı geçti bende kestim saten fitil olarak kullandım ben ağızdan fena uykuya daldiriyir şimdi 33 haftama geldim sıkıntı yok şükür
Melekk-911 ikizlerin_annesi__ Progestan kullandım , kendime dikkat ettim ağır iş yapmadım zamanla düzeldi
Rabis00 Benimki bayadir boyle cok siddetli kanamayla acile gittim igne yaptilar dusuk yapacan buyuk ihtimalle dediler ama dusmedi rabbim buyuk bakalim.. icimi rahattattiniz tesekkur ederim 😍