Cerensultan 🤣 eşimde kız hissediyor. Yok çok şükür onun öyle takıntıları yok aileler daha beklentide 😄 benim içinde fark yok evlat evlatrır sonuçta. Ama gönül istiyor iki meyveden de. Oğlum olsaydı da kız isterdim. Hatta ilkinde aşırı kız istedik gönlümüze göre oldu şükür. Darısı buna 😄😍