Aselinkooo Bebitoo21 kesemiz çok benziyor 😄 Bakarmısın? https://resimyukle.io/r/xm4o6IKDyY Size Bi yorum yaptımı doktor bize küçük diye yapmadı 😊
Bebitoo21 Aselinkooo evet benziyor 😅😅 Cinsiyeti söylemedi daha erken dedi doktor 11+4 oldugu için, ama bir daha ki kontrol de 15 haftalık olacak ozman öğrenecm inşallah 🥰
Frdvs25mys https://klasresim.com/i/e7e87038-99b0-4e3a-9072-351f8cc3cdfc.wB3vHk Bize de bakarmısınız ☺️ Çok merak ediyorum doktorum da yorum yapmadı
momelisa Benimkine de bakabilir misiniz? 7 haftalık olan ultrason fotoğrafı ama olsun 😇 https://www.hizliresim.com/g7pjej6
Bebitoo21 Aselinkooo Tabi ki söylerim 😊benim de 21,22 kasım da olur herhlde henüz randevu oluşturmadım .