Melek06345 Kızlar merhaba 3 haftalık gebeliği öğrenen var mı aranızda varsa kan da mı idrar da mı öğrendiniz
Melek06345 Aslaninannesi01 bazı belirtilerim var ama daha erken acaba kan mı versem yoksa kaset test mı bilmedim
Akkiz__elis Aslaninannesi01 Aylinsertsu merhaba ben de bu gün test yaptım pozitif çıktı adetime 4gun var baya belirgin program 3+5haftalik diyor ama inanmadım ki hamile olurum diye testimi buraya bırakıyorum yorumlar mısınız?sizce pozitif çıkması normal mi??
Aslaninannesi01 Melek06345 benim tüp bebekti test günüm 3+2 ye denk geliyordu strese girmemek adına adet gününüzün geçmesini bekleyin Bnce
K_k1905 Benim de tüp bebek transferden 12 gün sonra kanda çıktı eve geldim idrar testi yaptım ondada çok net çıktı
asdfg3 Melek06345 3 haftalıkken once idrarda öğrendim sonra kan verdim 254 cikti degerim baya erken ogrendim yani
Aslaninannesi01 Akkiz__elis 5 dakika içinde çıktıysa anne ben burdayım demiş miniğiniz kan verin artışını kontrol edersiniz hayrlı olsun 🥰