Kubrakles Bursada medicanada doğum yapan varmı aranızda doğuma girerken elbise veriyorlar mı ? Yoksa boydan geceliğinizle mi giriyosunuz ?
pamukkizimm Kubrakles ben Konya medicanaya gidiyorum doğumuma az kaldı odalara imkanlara vs baktım konuştum hastaneyle o elbiseden veriyorlarmış havlu şampuan hasta bezi falan veriyorlarmış medicana sonuçta burası da bence aynıdır Bursa’yla
Kubrakles pamukkizimm ya ilk doğumum olucak inşallah 28 haftalığım çantamı hazırlıyım ne olur ne olmaz ona göre herşeyimi ayarlıyım istiyorum açıkçası
kubraakbas pamukkizimm merhabalar ben de konya medicanada doğum yapacağım nasip olursa 10-15 günüm kaldı medovada Kızılay’da falan lohusa şerbeti getirmişler odalara burda da var mi acaba ki 🤔🙈
Zehraaadmrc42 pamukkizimm bende aynı rengin hanıma gidiyorum 🤭 ben de 40 haftalık oldum ama ne zaman gelecek bilmiyorum bebiş 🤭
yeliz007 De-1997 yaaa çok mutlu oldum benim diğer gebeliğimden beri aklımdaydı maalesef bebeğim kısmet olmadı ama bu sefer çok hevesliyim ,çok araştırdım iyi bir bayan ☺️
pamukkizimm kubraakbas yaa ben güzel keşke burda da olsa hiç bilmiyorum öğrenirseniz bana da yazın 😊 ben almadım çünkü lohusa şerbeti
pamukkizimm kubraakbas bu arada hemen hemen yakın Doğum yapacağız nasip belki aynı gün orada oluruz siz yazınca bi tuhaf oldum şimdi 😊 haftanız kaç
kubraakbas pamukkizimm 37+5 bugün kontrolüm var 🙂 Rengin hanıma gidiyorum siz? Soramadım ya kime soracağımı da bilemedim doktora da bu sorulmaz ki 😂
pamukkizimm kubraakbas 36+4 Nil okura gidiyorum bende. Biz eşimle bilgi işleme gidip fiyat bilgisi falan almıştık ben odaları görmek istiyorum dedim 6. Kata çıktık orada bir sekreter hem gezdirdi odaları Doğum haneyi falan hem de bilgi verdi siz de bi bakın bence